طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با گوشت

طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با گوشت

  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳
  • 0 دیدگاه

برای شروع، از این قسمت شروع کنید

شاید بسیاری از افراد، خوراک لوبیاچیتی یا همان لوبیا را به‌عنوان یکی از پیش‌غذاهای خوشمزه و جذاب معرفی کنند، اما ما امروز در این مقاله از طبیعت‌نامه می‌خواهیم لوبیاچیتی را تبدیل به یک وعده غذای جذاب و خوشمزه کنیم.

چطور؟ تنها با اضافه کردن گوشت و پنیر موزارلا می‌توانید یک وعده بسیار دلچسب را برای خود و خانواده آماده کنید. با ما در ادامه این بخش از طبیعت‌نامه همراه باشید تا با مراحل طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با گوشت بیشتر آشنا شوید.

 

مواد لازم برای تهیه خوراک لوبیا چیتی با گوشت

کنسرو لوبیاچیتی طبیعت                    یک فنجان

گوشت چرخ‌کرده                                ۲۰۰ گرم

رب گوجه طبیعت                              یک قاشق غذاخوری

پیاز                                                 یک عدد

زردچوبه، نمک، فلفل سیاه و آویش        به مقدار لازم

لیمو تازه                                          یک عدد

پنیر موزارلا                                       به مقدار دلخواه

 

در ادامه این مقاله، در ۴ مرحله بسیار ساده، خوراک لوبیاچیتی با گوشت شما آماده است. با ما همراه باشید

 

  • مرحله اول: در ابتدا نیاز دارید که کنسور لوبیاچیتی طبیعت را به‌مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون آب جوش بگذارید تا کاملا آماده شود.
  • مرحله دوم: به‌صورت همزمان، یک عدد پیاز را خورد کرده و آن  را در یک تابه تفت دهید. فراموش نکنید که برای تفت دادن پیاز، حتما از روغن‌ لایت طبیعت استفاده کنید چرا که حامی سلامت قلب شما است. بعد از اینکه رنگ پیازها کمی تغییر کرد، گوشت چرخ‌کرده را به پیازها اضافه کنید و دوباره آن‌ها را تفت دهید. در اینجا باید بگوییم که اگر علاقه داشتید، می‌توانید مقداری فلفل دلمه‌ای و هویج را نگینی خورد کرده و آن‌ها را به مخلوط گوشت و پیاز خود اضافه کنید. بعد از اینکه مخلوط گوشت و پیاز به صورت کامل تفت داده شد، حالا نوبت اضافه کردن رب گوجه‌فرنگی طبیعت است.
  • مرحله سوم: حالا نوبت آن است که کنسرو لوبیاچیتی خود را که به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه درون آب‌جوش قرار داده بودید، به مخلوط پیاز و گوشت اضافه کنید. حالا باید این مخلوط بسیار خوشمزه و دلچسب را بر روی حرارت قرار دهید. البته فراموش نکنید که هر از چند گاهی به تابه خود سر بزنید، چرا که این مخلوط نباید بی‌آب یا همان خشک شود.
  • مرحله چهارم: بعد از آماده شدن خوراک لوبیاچیتی با گوشت، آن را درون یک ظرف کشیده و بر روی آن لیموی تازه بچکانید. البته قبل از آنکه این خوراک را برای سرو بر روی میز شام آماده کنید؛ فراموش نکنید که مقداری از پنیر موزارلایی که از قبل آماده کردید را بر روی آن بریزید. البته می‌توانید از پنیرهای دیگر که قابلیت ذوب شدن دارند نیز استفاده کنید و بر روی این خوراک بی‌نظیر بریزید.

 

در چند خط بخوانید

ما در این مقاله از طبیعت‌نامه سعی کردیم تا یکی از خوشمزه‌ترین و بی‌نظیرترین خوراک‌هایی که می‌توانید با استفاده از کنسرو لوبیا چیتی طبیعت، آماده کنید، توضیح دهیم. اگر خوراک لوبیا چیتی با گوشت را در خانه درست کردید، برای ما در بخش نظرات کامنت بگذارید و تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید. ما در طبیعت‌نامه سعی می‌کنیم تا همیشه سلامت قلب شما را در اولویت قرار داده و با توضیح رسپی‌های سالم و سلامت، برای این امر بکوشیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − سه =