وظایف کلیدی:
ارزیابی سفارشات خرید برای ایجاد برنامههای تولید مناسب
تخمین مقدار مواد، تجهیزات و نیروی کار مورد نیاز برای تولید
رسیدگی و رفع سریع مسائل تولید برای بهحداقل رساندن تاخیر در تولید
هماهنگی عملیات تولید مطابق با مواد، نیروی کار و تجهیزات موجود
پیشنهاد راه حلهای مناسب برای کاهش هزینههای تولید و همچنین بهبود فرآیندهای تولید و کیفیت محصول
اعمال تغییرات در برنامههای تولید برای اطمینان از رعایت مهلتهای تولید
اطلاعرسانی سریع به ادارات مربوطه از تغییرات برنامههای جاری تولید
نیازمندی ها
شایستگی های تخصصی / سطح مورد انتظار شایستگی: دانش کامل برنامهریزی نیازهای مواد (MRP) و نرم افزارهای مرتبط/خوب شایستگی های عمومی:
– کار گروهی
– حل مسوله
– تجزیه و تحلیل
– مسئولیت پذیری
– ارتباطات موثر
– نتیجه گرایی