کیفیـت، قانـون طبیعت

کاپیتان امید عالیشاه سفیر پرسپولیس-طبیعت شد

روز یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳، شرکت طبیعت آیین معرفی کاپیتان عالیشاه، سفیر پرسپولیس-طبیعت را برگزار کرد. همکاری شرکت طبیعت با باشگاه پرسپولیس از دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و سپس در بهمن ماه بود که اولین محصول مشترک طبیعت و پرسپولیس با عنوان تون ماهی پرسپولیس-طبیعت تولید و به بازار عرضه شد.

اکنون و در آستانه عرضه دومین محصول مشترک طبیعت و پرسپولیس با عنوان «روغن پرسپولیس-طبیعت»، شرکت طبیعت سفیر رسمی این محصولات را معرفی کرد. امید عالیشاه، کاپیتان اول سرخ‌پوشان و قهرمان شانزدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس، به عنوان سفیر پرسپولیس-طبیعت انتخاب شد تا با همراهی شرکت طبیعت، روزهای درخشانی را برای محصولات مشترک شرکت طبیعت و تیم پرسپولیس رقم بزند.

در مراسم رونمایی از سفیر، برخی از پیشکسوتان و بازیکنان نامدار پرسپولیس از جمله آقای علی پروین، آقای خوردبین، آقای مجتبی محرمی، آقای محسن خلیلی، آقای حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم آقای وحید امیری و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، آقای درویش نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.

معرفی کاپیتان امید عالیشاه به عنوان سفیر پرسپولیس-طبیعت خبر از یک آینده درخشان برای گروه محصولات پرسپولیس-طبیعت می‌دهد و بُعد دیگری از تحقق شعار «طبیعت، حامی ورزش و سلامتی» را به نمایش می‌گذارد.