کیفیـت، قانـون طبیعت

واریز ۲ میلیارد تومان از سهم پرسپولیس بابت فروش تون ماهی پرسپولیس-طبیعت به آکادمی پرسپولیس

روز شنبه، ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲، شرکت طبیعت به عنوان اسپانسر رسمی باشگاه پرسپولیس، میزبان مدیران، مربیان، بازیکنان آکادمی پرسپولیس و برخی از خبرنگاران ورزشی بود تا یک رویداد هیجان‌انگیز را برگزار و یک خبر مهم را اعلام کند. در این مراسم، مبلغ ۲ میلیارد تومان از سهم پرسپولیس بابت فروش تون ماهی پرسپولیس-طبیعت از طرف شرکت طبیعت سبز پارس کهن به آکادمی پرسپولیس اهدا شد.

طبیعت برای اولین بار به عنوان اسپانسر و حامی یک تیم ورزشی در ایران و در راستای حمایت همه‌جانبه از یک تیم، اقدام به تولید یک محصول مشترک و ویژه با باشگاه پرسپولیس کرده و علاوه بر آن، به تمام تعهدات و وعده‌های خود در قبال طرف مقابل، عمل نموده است. این در حالی است که تا پیش از این، هیچ اسپانسری در ایران، اقدم به انجام این کار و حمایت از تیم‌های ورزشی به این شکل نکرده بود.

طبیعت همواره معتقد بوده است که آکادمی‌های ورزشی به خصوص آکادمی باشگاه پرسپولیس، از جمله ارکان آینده‌ساز و مهره‌های کلیدی در ورزش کشور هستند که نقشی بی‌بدیل در رشد و پرورش استعداد و مهارت بازیکنان دارند و به همین خاطر، باید تحت حمایت قرار بگیرند تا بتوانند نسل جدید فوتبال کشور را در دل خود پرورش دهند و به این ترتیب، زمینه‌ساز خلق موفقیت روزافزون برای تیم ملی در عرصه‌های جهانی باشند.

در کنار حمایت طبیعت، هواداران ارتش سرخ نیز، سهم بسزایی در اعطای این کمک مالی به آکادمی پرسپولیس داشتند. پرسپولیسی‌ها با خرید تون ماهی پرسپولیس-طبیعت به طور مستقیم در میزان فروش این محصول و جمع‌آوری این مبلغ دخیل بودند و به این شکل، حمایت بی‌دریغ خود از باشگاه و همراهی با طبیعت را نشان دادند.

گفتنی است که با تداوم حمایت هواداران پرسپولیس از همکاری سرخ‌پوشان و طبیعت و خرید بیشتر این محصول مشترک، واریزهای دیگری هم در نوبت‌های دیگر از طرف شرکت طبیعت انجام خواهد شد. اگر شما هم می‌خواهید به عنوان هوادار تیم پرسپولیس در مسیر حمایت از تیم محبوبتان قدم بردارید، تون ماهی‌ پرسپولیس-طبیعت را از به صورت حضوری از فروشگاه‌های هایپرمی، شهروند و والمارت و به صورت آنلاین از دیجیکالا خریداری کنید و به ارتش سرخ طبیعت بپیوندید.