کیفیـت، قانـون طبیعت

دو دستگاه بنز C200 جایزه جشنواره بزرگ ۱۴۰۰ طبیعت

قرعه کشی محصولات طبیعت برای جایزه دو دستگاه بنز C200 در پایان جشنواره ۱۴۰۰ طبیعت انجام شد. این جشنواره از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شد، و تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه داشت. مراسم قرعه کشی با حضور برخی از هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشور انجام شد، و دو برنده خوش شانس در پیج اینستاگرامی و کانال آپارات طبیعت معرفی شدند.

برنج طبیعت

شروع جشنواره ۱۴۰۰ طبیعت

جشنواره ۱۴۰۰ طبیعت توسط شرکت طبیعت سبز پارس کهن، به پاس قدردانی از مشتریان وفادار خود، از تیرماه سال ۱۴۰۰ شروع شد. خریداران محصولات برنج طبیعت و چای طبیعت با ارسال کد قرعه کشی روی محصولات به سرشماره ۱۰۰۰۴۷۱۹ در این قرعه کشی که هر هفته انجام می‌شد شرکت کردند. در این برنامه که از طریق شبکه سه سیما پخش می شد، هر دو هفته دو برنده خوش شانس از طریق قرعه کشی مشخص می شد.

چای طبیعت

جوایز جشنواره ۱۴۰۰ طبیعت

در هر برنامه دو جایزه ۵۰ میلیون تومانی به دو برنده قرعه کشی شده اهدا می شد. و در انتهای جشنواره نیز دو دستگاه خودروی بنز به دو برنده خوش شانس تعلق گرفت؛ یک بنز برای خریداران برنج  طبیعت، و یک بنز دیگر برای خریداران چای طبیعت. دستاورد این جشنواره ۴۰ جایزه و ۴۰ برنده در مجموع بود.

پایان جشنواره ۱۴۰۰ طبیعت

زمان پایان جشنواره و قرعه کشی بنز این جشنواره در ابتدا همزمان با شب یلدا در نظر گرفته شده بود اما به دلیل استقبال بی‌نظیر مشتریان تا شبِ ۱۳ فروردین (روز طبیعت) یعنی در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.

دوازدهم فروردین مراسم قرعه کشی دو دستگاه بنز انجام شد. اجرای این برنامه با حضور دو مجری محبوب رضا رشیدپور و مجید واشقانی صورت گرفت. قسمتی از برنامه با توجه به همزمانی قرعه کشی های جام جهانی قطر، به ویژه برنامه جام جهانی با اجرای آقای جواد خیابانی اختصاص یافت و همچنین از دو فوتبالیست عزیز کشور، کریم باقری و وحید هاشمیان دعوت شد تا در این برنامه حضور داشته باشند. همچنین هنرمندان خوبمان خانم مرجانه گلچین، آقایان یوسف تیموری و یوسف صیادی در این برنامه حضور داشتند تا باعث زیباتر شدن شب رویایی طبیعت شوند. این قرعه کشی به صورت زنده از لایو اینستاگرام و آپارات پخش شد. دو برنده خوش شانس آقای حسن عبادی از روستای ژاویه برنده ی جایزه رویایی بنزِ برنج طبیعت، و آقای مهدی خدادادی از قم برنده جایزه رویایی بنزِ چای طبیعت بودند.

شرکت طبیعت تولید کننده برنج، چای، روغن، رب گوجه، تن ماهی، کنسرو لوبیا چیتی و کنسرو خوراک بادمجان است که دو محصول چای و برنج تنها محصولاتی هستند که خریداران با تهیه آن ها در  قرعه کشی شرکت داده شدند. کدهایی که در هر قرعه کشی شرکت داده می شدند در قرعه کشی های بعدی در هفته های آینده نیز شرکت داده می شدند و کدهای قبلی باطل نمی گردید. در نتیجه هر فرد بارها شانس برنده شدن در قرعه کشی را دارا می بود. همچنین تمامی کدهایی که از ابتدای جشنواره فرستاده شده بودند در قرعه کشی دو دستگاه بنز شرکت داده شدند.

این جشنواره یکی از جشنواره های متنوع شرکت طبیعت است، جشنواره ها همچنان ادامه دارد، منتظر خبرهای بعدی باشید؛ شاید شما یکی از برندگان خوش شانس طبیعت باشید.

برای اطلاع از آخرین جشنواره های طبیعت به صفحه جشنواره ها در سایت طبیعت مراجعه کنید.

جشنواره بزرگ 1400 طبیعت