کیفیـت، قانـون طبیعت

تولید کنسرو ذرت شیرین طبیعت

عضو شیرین و جدید طبیعت

از دل مزارع ذرت

شرکت بزرگ طبیعت از ابتدای آذر ۱۴۰۲ پذیرای یک محصول جدید از گروه کنسروجات شد و با یک قوطی زرد رنگ فلزی به خانه مصرف‌کنندگان ایرانی آمد. کنسرو ذرت شیرین طبیعت، محصول خوشمزه و دوست‌داشتنی این شرکت است که بدون مواد نگهدارنده و با استفاده از روش کنسرواسیون تولید می‌شود و شما می‌توانید در هر فصلی از سال و به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

ذرت یکی از پرمصرف‌ترین و پرطرفدارترین غلات در بین مردم جهان است که به اَشکال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. منشأ این غله مهم در قاره آمریکا است و پس از گندم، بیشترین اراضی کشاورزی جهان را به خود اختصاص می‌دهد. ذرت شیرین، خوشمزه‌ترین ذرت در میان انواع ذرت‌ها است که با برخورداری از نشاسته و چربی کم و ارزش غذایی بالا، یکی از کامل‌ترین و مقوی‌ترین غذاها برای تمام گروه‌های سنی است.

 

 

علاوه بر آن که یک میان وعده خوش‌طعم و خوش‌خوراک است، می‌تواند به روش‌های گوناگونی سلامت بدن را افزایش دهد و تأثیرات مثبتی بر روی پوست، مو، کم‌خونی و دیابت دارد. از خواص دیگر آن می‌شود به بهبود سلامت قلب و عروق، افزایش سطح انرژی بدن، بهبود بینایی و کاهش سطح کلسترول خون اشاره کرد.

شما می‌توانید با خیال راحت از محصول جدید و خوشمزه طبیعت برای تهیه انواع سالاد، سوپ، خوراک‌ها و ذرت مکزیکی استفاده و وعده‌های غذایی مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید.