کیفیـت، قانـون طبیعت

حضور تیم والیبال طبیعت اسلامشهر در مسابقات والیبال آکادمی‌های کشور

مسابقات والیبال آکادمی‌های کشور به طور رسمی از روز یکشنبه، 10 تیر ماه در هیأت استان تهران در پایتخت آغاز شد. مرحله مقدماتی این مسابقات در هشت گروه برگزار خواهد شد و 16 تیم برتر به مرحله دوم صعود خواهند کرد. تیم طبیعت اسلامشهر به عنوان یکی از تیم‌های برتر استان تهران به این دوره از مسابقات راه یافت. مرحله اول این مسابقات از 10 تا 14 تیر ماه برگزار می‌شود و تیم والیبال طبیعت در گروه 7 با تیم‌های انصار سمنان، اکسیژن تهران، آکادمی زارع جنوب غرب، واگن پارس مپنا اراک و کانون مهر قم همگروهی است.

طبیعت در دیدار نخست به مصاف نماینده قم رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دهد تا اولین گام خود را در این دوره از رقابت‌ها محکم بردارد و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی، برای رقبای خود خط و نشان بکشد. دومین رقابت تیم طبیعت با تیم کانون ‌زارع جنوب‌ غرب در روز دوشنبه 11 تیر ماه خواهد بود.

بازیکنان برجسته برترین تیم‌های این مسابقات از شانس بالایی برای حضور در تیم ملی نوجوانان برخوردار خواهند بود. ضمن آرزوی موفقیت و درخشش تیم طبیعت در این دوره از مسابقات و صعود به مراحل پایانی، امیدواریم که بازیکنان مستعد و خوش آتیه تیم  فرصت حضور در تیم ملی و افتخار آفرینی در عرصه‌های جهانی را کسب کنند.