کیفیـت، قانـون طبیعت

روغن سرخ کردنی شفاف پرسپولیس-طبیعت

سرخ کردن با دمای بالا

شرکت طبیعت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، از دیرباز حامی ورزش، سلامتی و تندرستی بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولات غذایی مرغوب، سالم، مقوی و باکیفیت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. در همین جهت، با آغاز همکاری‌اش با باشگاه محبوب پرسپولیس، فعالیت‌های اسپانسری خود را وارد مرحله‌ای جدید نمود و اقدام به تولید محصولات مشترک کرد. اولین محصول مشترک با عنوان «تون ماهی پرسپولیس-طبیعت» در زمستان 1402 تولید و به بازار عرضه شد.

دومین محصول مشترک با عنوان «روغن زیروترانس پرسپولیس-طبیعت» در خرداد ماه 1403 تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت. این روغن یک محصول ویژه با طراحی متفاوت و خاص برای طرفداران ارتش سرخ است که در راستای حمایت بیش از پیش از تیم پرسپولیس و درآمدزایی برای این باشگاه تولید می‌شود زیرا سود حاصل از فروش آن به باشگاه تعلق می‌گیرد.

روغن زیروترانس پرسپولیس-طبیعت که جدیدترین محصول مشترک طبیعت و پرسپولیس است، با یک بسته‌بندی منحصربه‌فرد و همان کیفیت مرغوب همیشگی روغن‌های طبیعت در بازار عرضه شده است. روغن پرسپولیس-طبیعت، زیروترانس و فاقد چربی اشباع مضر ترانس، بدون پالم و غیرتراریخته است. روغن زیروترانس با جلوگیری از افزایش سطح کلسترول خون و ابتلا به سکته قلبی از سلامت بدن شما در برابر چربی‌ها محافظت و نقش موثری را در حفظ سلامت قلب ایفا می‌کند. همچنین، روغن زیروتروانس نقش مهمی در کاهش میزان تری‌گلیسرید موجود در خون دارد و از سفت شدن دیواره‌های شریان‌های اصلی و بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری می‌کند.

روغن زیروترانس پرسپولیس-طبیعت یکی از سالم‌ترین روغن‌ها در سبد غذایی خانوار و ورزشکاران است که محافظ سلامتی و تندرستی شما است.

روغن سرخ‌کردنی شفاف و بدون پالم پرسپولیس-طبیعت، تمام ویژگی‌های یک روغن خوب را یک جا دارد. در این روغن که یکی از انواع روغن‌های زیروترانس پرسپولیس-طبیعت است، روغن کانولا و ذرت جایگزین روغن مضر پالم شده‌اند تا میزان آسیب این روغن به کم‌ترین حد ممکن برسد و سلامت انسان در خطر نباشد. شما می‌توانید با خیال راحت از این روغن استفاده کنید و از غذاهای سرخ‌کردنی سالم لذت ببرید.

سلامت بدن شما:

کاهش بروز بیماری‌های قلبی و عروقی

دارای آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی

حاوی اسیدهای چرب ضروری امگا3، امگا6، امگا9

ویژگی بسته‌بندی:

دارای بطری آنتی UV (مقاوم نسبت به تابش اشعه‌ی فرابنفش آفتاب)

*از برگرداندن روغن داغ به داخل بطری خودداری کنید.

ویژگی‌های محصول:

بدون پالم و شفاف

غیرتراریخته

زیروترانس

حداقل میزان اسیدهای چرب اشباع

حداکثر مقاومت در برابر حرارت بالا

عدم ابری و کدر شدن حتی در دمای پایین

ترکیبات:

روغن کانولا، روغن آفتابگردان، آنتی‌اکسیدان مجاز ‌خوراکی TBHQ (0075/0 درصد)، اسید‌سیتریک خوراکی ‌01/0 درصد